Splošni prodajni pogoji
.
Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine, ki jo upravlja podjetje Monna.si, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Kupoprodajna pogodba (oziroma naročilo) med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in kupec je trajno shranjena na sedežu podjetja Monna.si. oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na info@monna.si. Kopijo pogodbe (naročila), kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
1. podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
CENE IZDELKOV IN DDV
Cene izdelkov so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Cene ne vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni prodajalni primerno označene in veljajo za vse kupce. V ceni izdelka niso všteti stroški dostave.
AKCIJE – POPUSTI
Popust na izdelek velja izključno za blago na zalogi. V primeru, da je blago razprodano popust ni mogoče uveljavljati. Pri časovno omejenih akcijah velja popust do njenega izteka. Popusti se med seboj ne seštevajo.
Izdelki za katere prejmete ugodnost (popust, akcija, promocija, nagrada, …) zanje ne morete pridobiti drugih ugodnosti.
NAGRADNE IGRE
Za izdelek, ki ga je zmagovalec nagradne igre dobil v nagradni igri, ni mogoče uveljavljati garancije ali zamenjave za gotovino. Zmagovalec bo obveščen po viru, na katerem je potekala nagradna igra (npr.: Facebook). Če zmagovalec nima odprtega profila za sprejemanje sporočil na Facebooku, je sam dolžan spremljati izid nagradne igre. Naslov za dostavo pa mora ponudniku sporočiti v roku 14. dni od zaključka igre.
KUPONI S POPUSTOM
NAROČANJE
Sprejeta naročila ponudnik obravnava kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko s telefonskim preklicem (068 664 683) ali elektronskim sporočilom (info@monna.si) naročilo odpove v 3 urah po oddaji.
PLAČILO IN DOSTAVA
Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali pri pismonoši. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti).
Pri plačilu preko sistema PayPal ali bančnega nakazila (ali UPN), vam izdelek pošljemo po prejemu vseh sredstev na naš TRR SI56 0237 3200 1140 , odprt pri NLB. Za prejemnika vpišite: Monna.si spletna trgovina Radisav Mihajlovič sp. . Kot sklic vnesite ID naročila.
V kolikor vaš nakup presega znesek 50€, vam bomo podarili tudi stroške pošiljanja.
Naročeno blago ponudnik pripravi in odpremi najkasneje v 3 delovnih dneh po prejemu naročila. Pri izbiri avansnega plačila bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila na TRR.
Naročene izdelke dostavi podjetje Pošta Slovenije ali DHL. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne vrši. Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) delovnih dneh, o tem obvesti ponudnika.
Stroški neupravičenega vračanja paketa znašajo 8,74€.
Osebni prevzem je možen po predhodnem dogovoru. Kontaktirajte nas za podrobnosti, z veseljem se dogovorimo za srečanje.
RAČUN
Račun se izda ob dostavi in bo priložen izdelku.
ODSTOP OD POGODBE/NAROČILA
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na e-mail: info@monna.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi kopijo računa, e-mail naslov, osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Na podlagi 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov vračilo kozmetičnih izdelkov in kozmetičnih sestavin ni mogoče. Vračilo kozmetičnih izdelkov in sestavin je mogoče samo v primeru, da je bila storjena napaka s strani spletne trgovine MONNA SP.. (poslani napačni izdelki ali napačne količine).
Prodajalec lahko brez opozorila prekine poslovanje z uporabnikom, v koliko je prišlo z uporabnikove strani do nespoštovanja pravil uporabe spletne trgovine. Prav tako lahko prodajalec stornira naročilo, v kolikor uporabnik predhodnega naročila ni prevzel in s tem povzročil prodajalcu materialno škodo, ki je ni poplačal. V primeru zavrnjenih paketov s strani uporabnika pošlje prodajalec predračun ne glede na izbran način plačila uporabnika.
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi ponudnik razpolaga ne more izvesti, zavrne, potrošnik pa ne more zahtevati njeno izpolnitev.
OBDELAVA NAROČILA
Ponudnik bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila “na transakcijski račun”, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejetju plačila. Pri oddaji več zaporednih naročil v krajšem časovnem obdobju (isti kupec, enak dostavni naslov) jih bomo združili v enega, v kolikor ni podana drugačna zahteva pod opombami naročila.
REKLAMACIJE
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov. Če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel, napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.
V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.
STVARNA NAPAKA
Spletna trgovina MONNA SP. naravna kozmetika mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh dneh od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik pritožbo odda preko e-pošte ponudnika. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko
vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zaradi tega si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Monna.si spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.
KODEKS RAVNANJA
Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.
VARNOST
Ponudnik prejete osebne podatke uporablja za potrebe izvedbe naročila. Podatke posreduje podjetjem, ki so odgovorna za dostavo blaga in bankam v primeru vračila plačila.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Spletno trgovina je zaščitena s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub varnostnim ukrepom podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Pošiljatelj bo jasno razviden.
Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.
KOZMETIČNI IZDELKI
Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom.
Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte:
- preverite datum veljavnosti izdelka
- po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno
- izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo
- izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok
- izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili
- izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo
- v primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom
Kozmetičnih izdelkov zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov ne morete vrniti oziroma zamenjati. Vrnejo se lahko le, če njegova embalaža še ni odprta in ni odstranjeno varovalo ali varovalna folija.
POJASNILO
Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi s splošnimi pogoji sodelovanja, nas lahko kontaktirate.